Vill inte ha detta i rosa!

Någon som vet hur man gör? :D Någon som vill hjälpa till? Snälla:D
Klarade så här långt! Är grymt inponerad av mig själv! hihih

Idag har mamma operats i knät, jag har haft bip test (stavas?). Jobbit men kul att de är över! Jag varit  mega tröt glömde ställa väka kl på ringing så jag vaknade inte till kodjo o Moa som vanligt och då var de super jobbit att gå upp!
Nu har jag fått pack listan från sparre! Spännande galet sännande. Om en månad är jag där,då har jag träfat alla då vet jag vilka som jag ska bo me hela somaren nästan! Oohh nu bärjar de nog pirra lite i magen tror jag! :)  hihih kul!

Men nu får jag ta hand om mig mamma som kommer hem nu! Sen blir de  till att packa och se på ESC!


Heja sverge!!< /font>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: