Scout

Super mysigt på lägret!! :D
Är värkligen född för att vara på scout läger! Så härligt att sova i tält o bygga kök o skratta tillsammans igen.

Nu har den stora packningen börjat! Tröjor,mygg medel, mössor, skor, badkläder mm alt ska med.
Hadde en slö dag i dag o bara kola på tv packa upp och kolla datan.
Kollade på bröllopskonserten eller vad de heter, fina de är vicktoria o daniel! ska bli kul att kolla på dem i morgon. Spännde, undra hur brudklänningen kommer att se ut!   Tycker att de är lite mysigt med allt kunglit, tjejer i fina klänningar och upp lädda snygga killar i svarta kostymer!stiligt! :D

Kommer inte blogga på en månad sen här fram över, som kanske  alla redan vet/ fattat ska jag på konfaläger i en månad.På tal om blogg så fattar jag inte vad jag gör för fel! Varför blir texten här brevid stor??? ahhh är så himla les påt!!
Snälla kan någon hjälpa mig!!!! :D

Nu ska jag gå o lägga mig, de är ju en dag i morgon oxå!

Ha de bäst! tills vi hörs!

Xoxo Evve


Gillar denna sidan av daniel mer än...


...denna. Men de är söta i hopp de kan ingen ta i från dem!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: