Glad, Lycklig och fett bra!

Rikard Wolff – Solkräm


Har parat med stora systern som är i the USA! Mysigt och härligt! kl är halv två och jag är super pigg!! Borde nog sova för vi har ju VGF förestäling i morgon!!(alla välkommna frit inträde)  Men jag vill på något sett inte sova jag vill vara vaken och kolla på ett till gossip avsnit och avleda tankarna från sparre!

Har stekt i sloen i dag! Har värdens fina föda bikini bränna :D :D Härligt de märks att de är sommar och jag tackar mig själv för att jag smörde in mig med SOLKRÄM 10 :) (y)
annars hade jag haft on nu! Känner mig fräch som sjutton! Och mår hur ******* (sätt in vilket or du vill , skit,gör,svordom,tomatsås, fett eller vaför inte  supercalifragilisticexpialidocious) bra har nog aldrig mått bättre!
Med en premiär i morgon en vecka av slapp het i skolan och ett långt sommarlov!

Mmmm.....

Kan inte bli bättre


Läst katarina von bredows bok som jag vill vara!Galet bra den boken och alla hennes andra! :)


Förlåt änu en gång för exremt dåligt blogining! Och är de någon på denna jord som vet vad de är för fel på min blogg???? Vart har jag gjort fel?? :S


Imorgon på mogonen kommer de fett mycket bilder! Vi har fåt ny kamera så de jag inte han blogga om föra veckan kommer upp i bild i morgon!

Är de något ni saknar på min blogg?Mer bilder?mr innehål?Ful desing?

Och förlåt för att de inte alltid är helt rätt stavat hoppas de går att läsa! Hinner oftast inte köra en rätt stavnings kontroll innan jag slänger i väg inlägget!

Kommentarer
Postat av: louise

den boken är så ruskigt bra!": D<3

2010-06-06 @ 10:46:09
URL: http://louiselarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: