Skulle bli lite mer personligt

Lysna på den här de medan du läser!
Klaus Badelt – Fog Bound
Till gammal vgf känner ni hur de börjar pirra i magarna när de fösta tonerna i låten!!:D

Hej hej!

Ja här sitter jag och fixar o trixar med min blogg! Det går inte alls bra som ni kanske mäker/ser. Någon som vill hjälpa lila starkars mig! Är sämt med de här med sitlmallar, och kodmallar!! Skulle villa ha den lite mer personligare och enklare!Och så förstår jag inte vad jag gör för fel någn del av texen blir alltid störe! BLLLLÄÄÄ HJÄLP MIG!!:´/

De senaste dagarna har jag fått sommarlov, hängt rorsor på niorna, pasat Johan o julia som har varit här! Och så har jag sett hela säsong 2 av Gossip,nördar Oscar linnros nya album och varit i gbg två gånger. :D

Ganska mycket ändå!

Ska nog ut o cyckla sen!

Men först blir de till att slöa lite mer! :D


Ha de bäst!

Xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: