VGF

Hej hej Kul på Vgf(Vi gör en förestälning)!Vi börjar nästan bli klara och de kommer bli så sjukt bra!!;)

Musik provet gick helt okey, tror jag!
Klass fest imorgon då.Ganska kul ska de bli.
Vi ska kanske till värmalnd på kalssresa så om någon har åkt på klarälven får ni gjärna ge oss tips!:)


Har sett klart på säsong 1 av gossip gril!Vill se nästa men har inte tiden!:(
Och börjar närma slutet på säsong 6 på grey's anatomy!
Ser inte ljust ut för mina seriser! Men de fins ju så mycket mer! Glee,vampire diaries,desperate housewives m.m så jag lär nog att göta ett tag! :D


Kolla in låten som jag la upp sjukt bra!
Här är även sen Spotify länk!
http://open.spotify.com/track/34d02NzZzjMBQaPg7AZZRl

Ha en bra!

XoXo Ewe 


Kommentarer
Postat av: louiiise

FAVORITLÅTEN! :DDDDD <3

2010-05-06 @ 12:47:36
URL: http://louiselarssoon.blogg.se/
Postat av: Ewe

Mmm super låt!!:D<3

2010-05-06 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: