Såstomat är de bästa jag kommer på just nu!:P

Inlägget blev kort o konstigt! Sorry!Var mitt uppe i filmen! :P Mycket bra film!!

Har lite bilder från igår!På tröta jag och Anna haha!(dom kommer inom kort) Fin kompis är hon! :)
Ja de var kul på barnkalaset men vi skulle nog googlat på Star wars först och planerat lite mer kanske!Men de blev bra i slut ändan ändå! :D

Praoen gick som sakt väldigt bra! Jag gorde inte bort mig en ända gång och jag somnade inte heller! :P
hhaha!
Sitter nu och kollar på examens kläningar, de blir Gbg nästa helg oxå! älskar den staden<3
Tulding , Ingrid o Alette ska praoa där så de blir väl till att hälsa på de någon dag , fredag tror jag närmare bestämt! Och då blir de till att träffa anna igen! hihih Och prova galsögon och köpa den käningen som ja tittar på nu!:D Och kanske köpa lite kläder för kommande läger! Ska nog rensa i min gaderob de fins massa kläder som jag inte anväder men som jag inte kan slänga! :E de stör mig! Någon som har något tips på hur man rensar blad sina kläder? :D

Men nu måste jag ut i sloen lite annars ser jag snart ut som en blekfis! :P

Ha de gött!
Xoxo Evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: