Prao

Helt ok på biblan! :)
Lungt o sjönt! haha 
Del låter helt knäp att jag har praoat på biblan! De låter som jag är värsat pluggisen! (Urchhh)
Men de ska ni vet att den är jag inte!Blääää plugga asså! Nej värkligen inte min grej! :P

Som ni kanske märkt kanske märkt stvar jag ofta väldigt mycket fel i bland o de är för att jag är dysletiker, bara så ni vet lixom! :D

Lunchde med Elena idag! Mysigt!:) Det var super varmt ute typ 20 grader så vi satt i solen och käkade onytigt! Härligt att de börjar bli lite mer sommrigt(stavs?) ute!!:D:D:D

Sen var tillbax till biblan och kopiera fett mycket pappaer! typ 130 st! Och jag koperade i komunhuset så på
värgen tillbax till biblan jag super rädd för att hela högen skulle blåsa i väg! Men som tur var gick de bra! :D

Sen blev de till att sitta på ett möte , de var ganska intresant. Det dumma var att kalssen hade "lästimma" samma tid så jag missade några som kom o lånde då! :( Syn! de hadde varit kul att låna ut till dom! Heheh!:D

Men nu blir de en duch innan jag går o sover en stund!:D

Ha de gött!

Xoxo

P.s Lars winnerbäck är bara bäst!!!!:D <3D.s

Kommentarer
Postat av: elenajosdal.blogg.se

du har fin blogg du med kan ointe fatta att du praoar på biblan tråkit buuuuu !!!!!!!

2010-05-19 @ 15:58:58
Postat av: elenajosdal.blogg.se

du har fin blogg du med kan ointe fatta att du praoar på biblan tråkit buuuuu !!!!!!!

2010-05-19 @ 15:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: