Gratulerer med dagen Norge!

Hej!
Har varit i Halden och macherat (stavs??)! Ganska kul :)
När jag kom hem kolade jag på 5 Gossip av snit! Mmm galet mycket de hände på de avsnisten!

Nu har jag tan paus och lagt upp lite bilder och lysnat till Mr Winnerbäck!<3  Ska snart äta och kanske dra till dansen får se...
efter maten blir de iallfal lite Grey's Anatomy för de läge sen jag så på de nu!:)

Xoxo Evve


älg?
älg?ren? du? eller han som gick här för 100 miljoner år sedan??
Luktar de gott??:D
Lunktar de got?
Johan o Julia
Fina
Fartfylld bild på kusinerna
Skrat o lek = sant
Gullig
en glad prick!
Anna o lilla Julia
Anna o busfia!
GladKusin
Glada johan
Lillkusinen snart en månad!
Lilla jossan - snart en månad!

Tjejerna på Festen-Dagen efter!

Kommentarer
Postat av: mat i lådan

haallooo! vackrabilder!! älskar julias ögon!! i want them!! gött med gossip :D :D <333

2010-05-17 @ 20:36:25
URL: http://matildarizkallah.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh söta julia! :)

och josefine var också jättesöt, hon var lik julia!

Och johan är alltid lika gullig;)



XOXO :D

2010-05-18 @ 09:27:31
URL: http://louiselarssoon.blogg.se/
Postat av: Ewe

Tack M ,aa sjukt avis på hennes ögon fransar! :D :D :D Yes I want them too y know we can dela on them y know she got to eyes(stavs?)! :) NOO that was horibel!! hahah aa fet gööt!

Aa L dom är ganska lika! :D Ja nu blir jag en stolt kusin när du säger så vackra ord!! :D hahah



Xoxo på eer!<3<3<3



2010-05-18 @ 21:58:21
URL: http://evelinusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: