FeST!

Hej hopp!
Galet kul!
Var hemma hos Alette eller rätare sagt i ett helt tom hus när Alettes hus!
Vi grilade och hade lätt kul! Kolade även på en hämsk skräk film!:O :D

Blev ej som jag lovat med att läga ut bilder i helgen :(
På lördag ska vi på bröllop och söndag på släkträft.
Men till veckan praoar jag på bibblan(fråga mig inte varför:))så då har jag nog lite tid att lägga upp blirder efter jobbet.

Asså var tog hela vårterminen vägen! Det är snart mitten av maj! Vi har bara tre prov kvar tror jag ganska sjönt i såfall!:) Det är helt sjukt nu börjar vi nian till hösten!Käns som i går när man skulle börja ettan! vad skutton har man lärt sig på alla dessa år?
Hummm....
Det är ganska sjukt om man tänker så här att de som var ungdomar när vi gick i ettan alttså(år03/04) då sat man minsan inte o blogga! Hjälp vad knäppt,då fans inte ipod,spotify,facebook... Galet kul!
Då hade man lunar i stället!Hahah :D
Men nu är vi iaf på vär till Annisen o sen kusinerna!!:D

Ha de göt!
Xoxo Evve

Kommentarer
Postat av: louise

XOXO :D

2010-05-14 @ 23:51:21
URL: http://louiselarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: