Au revoir

Nu har lollo åkt hem! :(
har haft en super fin o mysig helg!! :D har kollat bara på ett avsnitt av Gossip girl idag!(Galet!:)
Vi gick ett varav runt sjön i stället efter att ha vaknat vid typ kvart i 13.00 på, öhhmn dagen!?!

Sen var de midag med alla från värnorten! litte kul :)  det är galet svårt med franska asså, men när man väl förstår är det sjukt kul! Vill lära mig mer! :D :D :D

Tråkigt med skola i morgon! Bläääää nu är de en hel vecka kvar tills nästa helg! (ganska lågist:P)
Lägntar redan dit, är så extremt skol tröt!!! Vem är inte de!!! :/

Hoppas förästen att ni gillar min nya design/blogg! Tack förhjälpen Lollo! :D
Hoppas du får ording på din blogg snart!:) 

Nu blir det till att sova lite!


XoXo eve



Kommentarer
Postat av: louise

Jappp helgen var jätterolig med alla fransmän o gossip avsnitt;)



återigen din design är sjukt snygg och yäääss jag har äntligen fått ordning på min :D <3

2010-05-05 @ 08:34:05
URL: http://louiselarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: